Kirada mı oturuyorsunuz? Kendi evinizi almak mı istiyorsunuz? "Zaten kira veriyorum, neden bu parayı kendi evime vermeyeyim, sonunda bir mülk sahibi de olurum." diyorsanız aşağıdaki tecrübelerimi sizle paylaşmak isterim:
Kendi tasarruflarımız eğer ev almaya yetmiyorsa mecburen bankalardan kredi kullanmamız gerekecek demektir. Bunun için elbette bankalara gidip bilgi almalısınız: konut kredisi faiz oranları nedir, konut kredisi masrafları nelerdir, hayat sigortası, ferdi kaza sigortası, DASK, konut kredisi taksitleri, ipotek koşulları, ev kredisi başvurusu, kredi için gereken belgeler: en iyi kredi hangi kredi, en ucuz faiz, en düşük masraf hangi kredide, hangi kredi gelirinize en uygun vs. Fakat banka banka dolaşmak yerine bu tür bilgileri topluca görebileceğiniz bir site mevcut. ben de kendi evimi almak için araştırma yaparken bu siteye rasladım. Güncel, detaylı bilgiler ve bazı güzel ipuçları veriyorlar: örneğin en düşük faiz her zaman en uygun koşullu ve hesaplı kredi olmuyor!
Internetten bu işlerin yapılmayacağını düşünürken
www.kredipazari.com sitesine rasladım.
Ücretsiz kredi başvurusu da mümkün. Hem faydalı bilgiler alıyorsunuz hem de çok zaman alabilecek işlemleri kolaylıkla, derli toplu şekilde bir arada görebiliyorsunuz...Karar sizin, ama ben mutlaka bakın derim...Herkesin gönlündeki evi almasını dilerim. İsmet Çetingöz - Şanlıyurt Halı Pazarı/Adana
24 Mart 2010 Çarşamba
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)